lauantai 3. huhtikuuta 2010

Vaatekaapin syövereissä

Näin pääsiäisenä kun on vapaata, on vähän aikaa syventyä - vaikkapa vaatekaapin sisältöön. Pengoin tänään muutamia vanhoja T-paitoja esiin ja tarkastelun jälkeen ne joutuivat operoitaviksi. Eli pienennettäviksi. Ne on sellaista vanhanaikaista todellakin T-mallisiksi tehtyjä ja siltä ajalta, kun oli "muodissa" vieläpä jättipaidat. Pienennykset onnistuivat ihan mukavasti ja nyt on muutama lisäpaita käyttövalmis. Löytyipä sieltä sellainenkin lady fit-muotoinen paita, joka on alun alkaenkin ollut mulle pieni (lahjuspaita, otin isointa tarjolla olevaa kokoa:D). Nyt se mahtuu päälle. Tosin vielä nipin napin, mutta esim. jumppaan kyllä jo kehtaisi päälleen laittaa. Siitä piti vain kaulusta vähän isontaa, kun en siedä mitään kuristavaa kaulassa.

Ja mitä vielä sieltä löytyikään: silloin noin 4 vuotta sitten ostamani caprishortsit, joihin mahduin hetkellisesti enkä sitten enää. Olen koittanut niitä aina silloin tällöin. Viime koitoksessa ne mahtuivat jo päälle, mutta istua ne päällä ei voinut. No, nyt voi jopa istua. Ja sitäpaitsi vyötärön kohta on LÖYSÄ. Apua. Onkohan nyt niin, että mulle tuleekin oikeasti jonkinlainen vyötärö, jos tästä vielä laihdun?? Sen verran on kyllä sanottava, että caprit hivenen kiristävät vyötärönkohdan alapuolelta. Siinähän mulla edelleen on sellainen Michelin-rengas, jota vihaan yli kaiken. On täysi arvoitus paljonko pitäisi laihtua, että siitä eroon pääsin. Mutta ainakin nämä caprit pysyivät päällä juuri sen renkaan ansioista:)-. Siis jos vähän liioittelee...Tässä kuvitusta capreista. Sori värimaailma. Mun huono kamera vääristää voimakkaita värejä näin sisällä kuvattuna. Eli osa kuvattu mustavalkoisena.

2 kommenttia:

  1. Täältä olen napannut blogipohjan. http://btemplates.com/
    Kiitos jättämästäsi kommentista :)

    VastaaPoista